Sprawdzone ćwiczenia na talię osy.

Polub nas na Facebooku

Zdradzieckie wałeczki, ukazujące się w okolicach talii, są w stanie skutecznie popsuć humor. O założeniu modnych dżinsów biodrówek nie ma nawet co marzyć. To także Twój problem? Mamy rozwiązanie.

Dwa proste ćwiczenia szybko pomogą Ci pozbyć się wypukłości w okolicach talii. Jednocześnie świetnie wzmocnią Twoje plecy – uzupełnieniem treningu jest rozciąganie ich mięśni.

630213279Unoszenie tułowia

1. Połóż się na dużej gumowej piłce. Wyprostuj nogi i rozstaw stopy na szerokość ramion, opierając się wyłącznie na palcach. Spleć dłonie na karku (łokcie rozstawione na boki). Szyja, plecy i nogi powinny tworzyć linię prostą.
2. Powoli unieś tułów o kilka centymetrów. Wytrzymaj 3 sekundy. Wróć do pozycji wyjściowej. Jeśli masz trudności z utrzymaniem równowagi, możesz się zaprzeć stopami o ścianę.

Nie wolno!
Odchylać się za bardzo do tyłu oraz uginać kolan.

Unoszenie nóg
1. Połóż się na piłce tak, aby przylegać do niej dołem brzucha. Dłonie oprzyj na podłodze, dokładnie pod barkami. Z tyłu podeprzyj się na palcach stóp.
2. Powoli unieś wyprostowane nogi. Kostki nóg i głowa powinny się znaleźć na tej samej wysokości. Wytrzymaj 3 sekundy i powoli opuść nogi do pozycji wyjściowej.

Nie wolno!
Unosić stóp wyżej niż głowy, uginać ramion.

Rozciąganie

Usiądź na piętach i oprzyj dłonie na piłce przed sobą. Przetocz ją do przodu tak, aby głowa znalazła się między wyprostowanymi rękami. Wytrzymaj 30 sekund. Przetocz piłkę w prawo, skręcając tułów tak, jak pokazano na zdjęciu. Powtórz ćwiczenie w drugą stronę.

info. i foto.: materiały prasowe