Wszyscy byli gwiazdami – akcja charytatywna Kobiety Dzieciom

Polub nas na Facebooku

Gościniec Sucholeski 15.11.2013

Fenyloketoniuria – brzmi ciekawie, egzotycznie, wręcz intrygująco. W codziennym życiu jest niebezpieczna, prowadzi do trwałych zmian w organizmie, prowadzi do trwałego kalectwa, jest niebezpieczna. Choroba metaboliczna o podłożu genetycznym, której skutki można zniweczyć właściwą dietą, pod warunkiem, że ma się na nią środki finansowe, bo owa jest kosztowna – o tym mówił p.Tomasz Sapryk, aktor filmowy, serialowy, teatralny, ojciec dwóch córek chorych na fenyloketonurię, w miniony piątek w Gościńcu Sucholeskim k/Poznania (http://www.gosciniec-sucholeski.com.pl/) witając gości akcji charytatywnej Kobiety – Dzieciom (www.facebook.com/kobiety.dzieciom).

ADSC_6984AMmałe ADSC_7016AMmałe

Akcję, wraz ze zbiórką pieniędzy z sprzedaży dedykowanych cegiełek oraz licytację cennych przedmiotów przekazanych przez licznych sponsorów i darczyńców zainicjowała p. Patrycja Nowaczyk dyrektorka Gościńca przy pomocy poznańskiego Centrum Urody i Fitnessu., a wspierało ją wiele firm, osób prywatnych i media. Efektem tej współpracy był uroczy wieczór, mistrzowsko poprowadzony przez duet Ewa Gabryszewska/ Robert Patoleta, który uświetniły pokazy mody marki Mario Menezi (www.mariomenezi.com )i, Oxany Pastushka ( www.oxanapastushka.com) w towarzystwie butów Nessi ( www.nessi.com.p )l – w obu wystąpiły p. Anna Samusionek, ambasadorka marki obuwniczej i p. Patrycja Pająk, pokaz handlowy sklepu www.riccardo.pl oraz energetyczny recital Tomasza Korpantego ( z bisami).Wisienką na torcie części artystycznej spotkania było krótkie wystąpienie p. Wojciecha Grudzińskiego, aktora znanego m.in. z www. rodzinka.pl „ se kichłem” – bezcenne. Podczas licytacji na evencie zebrano znaczne środki finansowe na pomoc rodzinom dzieci z fenuloketonurią z woj. Wielkopolskiego, znajdujących się pod opieką dr. Leszka Kałużnego. (Najmłodsza uczestniczka licytacji ma 5, 5 roku i wylicytowała aż dwie rzeczy!). Goście bawili się przednio, a najważniejsze, że wyszli z poczuciem podstawowej wiedzy o chorobie i chęcią na pomoc osobom dotkniętym tym schorzeniem.

ADSC_7054AMmałe ADSC_7066AMmałe ADSC_7081Amałe ADSC_7086Amałe
Partnerami akcji byli :Nutricia, Glutenex, Balviten, Aidem Media, Benefit System, Studio Hair-Design, Katie Baby, Natur House, Douglas, Natalia Szarata, Chocoberry Studio, Oksana Pastushka, Mario Menezi, Nessi, Riccardo, Lexus – Tadeusz Ukleja, Yes, Orion, Beverly, Nissan – Polody, Promotion Instytut s.j., Sollus, Lio, Revitalash, www.riccardo.pl, www.chocoberry-studio.pl, Patronat Medialny objęli: Radio Merkury; TVP Poznań „Teleskop” , Nasze Miasto pl. , Głos Wielkopolski oraz przez: „Nadzieja. Mamy ją w genach”, portal www.modaija.pl, portal www.eksmagazyn.pl, Magazyn Sucholeski, Gazeta Sucholeska, Magazyn Business woman&life, www.businesswomanlife.pl,portal www.udziewczyn.pl, portal www.creativemagazine.pl, portal www.nasalony.pl, Frappē Magazine, Magazyn Veronique, www.veronique.pl, Prime Magazyn, www.primemagazyn.pl, www.flesik.pl


Foto.: www.chocoberry-studio.pl/ Marcin Kaptur

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułNowe propozycje ZEADES dla mężczyzn
Następny artykułUsta idealne