Rusza konkurs InPost i Fundacji Przedsiębiorczych Kobiet

Polub nas na Facebooku

„Pokonałam samą siebie, czyli opowieść o moich punktach zwrotnych” – pod tym tytułem kryje się wspólna akcja wydawcy charytatywnego kalendarza „Dziewczyny InPost 2018” i Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet. To konkurs, w którym mogą wziąć udział kobiety zainteresowane rozwojem swoich kompetencji w zakresie storytellingu i autoprezentacji. Nagrodą dla 15 półfinalistek jest udział w profesjonalnym warsztacie z zakresu publicznego prezentowania się. Wyłoniona przez jury finalistka otrzyma zaproszenie do udziału w prestiżowej sesji Be The Change organizowanej przez Sieć Przedsiębiorczych Kobiet. Zgłoszenia do konkursu wysyłać można do 15 grudnia br.

Roll_UP_Landing 

Wszystko zaczyna się od pierwszego kroku

– Doskonale pamiętam, jak podczas ubiegłorocznej Wigilii służbowej pojawił się pomysł charytatywnego kalendarza. To było jak iskra, w zasadzie jeszcze zanim na dobre się skończyło nasze spotkanie, zespół miał praktycznie gotowy plan. Wiedziałem, że taka idea musi ujrzeć światło dzienne – lata prowadzenia biznesu nauczyły mnie, że właśnie uważne słuchanie pracowników pozwala tworzyć nowoczesne organizacje, które wnoszą wartość zarówno do biznesu jak i do życia ludzi. Nie idealne korporacje, ale miejsca, w których chce się pracować i coś wspólnie tworzyć. Dlatego podjąłem decyzję o realizacji tego projektu – mówi Rafał Brzoska Prezes Zarządu Grupy Integer.

Charytatywny kalendarz „Dziewczyny InPost 2018” to zbiór 12 fotografii, prezentujących wybrane Panie na co dzień pełniące różne role w firmie InPost. Ukazał się w listopadzie i jest dostępny w sprzedaży w księgarniach internetowych labotiga.pl czytam.pl oraz na Allegro Charytatywni w  cenie od 50 zł. Zjawiskowe zdjęcia, wykonane we wnętrzach futurystycznego obiektu Alvernia Studios,  ilustrują wartości jakie kobiety wnoszą do zespołów, w których pracują. Cały dochód ze sprzedaży kalendarza „Dziewczyny InPost 2018”  będzie przekazany na realizację programu „Pokonałam Samą Siebie”.

Anna Wiertel, fot.: Piotr Piątek
Anna Wiertel, fot.: Piotr Piątek

Opowiedz mi swoją historię

– Wybór partnera naszej akcji nie jest przypadkowy. Zależało nam na tym, by wesprzeć Panie w ich rozwoju. Ponieważ misją Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet jest propagowanie idei przedsiębiorczości wśród kobiet i wspieranie rozwoju firm prowadzonych przez kobiety nie dziwi, że zdecydowaliśmy się na partnerstwo właśnie z nimi – mówi Anna Wiertel, Dyrektor Marketingu Grupy Integer. Tak powstał pomysł akcji „Pokonałam samą siebie, czyli opowieść o moich punktach zwrotnych”.

 

Do 15 grudnia można zgłosić się do udziału w konkursie organizowanym wspólnie przez firmę InPost i Fundację Przedsiębiorczości Kobiet. Akcja dedykowana jest kobietom, które są zainteresowane rozwojem w zakresie autoprezentacji i wystąpień publicznych. Na podstawie przesłanych zgłoszeń Jury konkursowe wyłoni listę 15 finalistek, które następnie wezmą udział w bezpłatnym warsztacie ze storytellingu i autoprezentacji. Warsztat zakończony będzie wystąpieniem uczestniczek, podczas którego zostanie wybrana laureatka. Zwyciężczyni, otrzyma zaproszenie do udziału w sesji Be The Change – wydarzenia networkingowo-inspiracyjnego, organizowanego przez Fundację Przedsiębiorczości Kobiet. Nagrodą będą także indywidualne sesje szkoleniowe z trenerem storytellingu. Be The Change to cykliczny i cieszący się dużym uznaniem i popularnością format wydarzeń Sieci Przedsiębiorczych Kobiet w stylu TEDex.

– Wystąpienie na BTC to szczególne wyróżnienie i przywilej. W dotychczasowych sesjach wzięły udział kobiety sukcesu ze świata biznesu, nauki, kultury a także przedstawicielki sceny startupowej – mówi Katarzyna Wierzbowska, Prezes Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet. Cieszymy się, że dzięki środkom przekazanym przez grupę Integer będziemy miały okazję wyjść z ideą zmiany do kolejnych Pań, umożliwiając im zaistnienie na arenie szeroko rozumianej przedsiębiorczości.

Link do przesłania zgłoszenia do konkursu: http://site.inpost.pl/be-the-change

 O Integer.pl

Grupa Integer jest liderem nowoczesnego sektora logistycznego w Polsce. Poprzez nowatorskie rozwiązanie takie jak Paczkomaty® InPost zrewolucjonizował rynek logistyki dla e-commerce w Polsce i Europie.

Paczkomaty® InPost oprócz Polski i Wielkiej Brytanii – w których funkcjonują kolejno największe sieci – są obecne we Francji i Włoszech. Ponadto w sieci InPost Paczkomaty® funkcjonują w m.in. Czechach i Słowacji. Oprócz tego Paczkomaty® z powodzeniem są wykorzystywane w sieciach lokalnych firm kurierskich lub pocztowych w takich krajach jak Chile, Estonia, Litwa i Łotwa, Australia, Kolumbia, Islandia czy Irlandia. Na koniec 2016 roku na całym świecie działało ponad 6000 Paczkomatów®, z tego ponad 5000 w sieci InPost.

Najwyższą jakość Paczkomatów® InPost podkreśla otrzymanie licznych wyróżnień międzynarodowych m.in.: tytuł ‘Supplier of the Year’ podczas Post Expo 2014 czy nagroda „The Delivery Excellence Award 2014” w kategorii: „Best Carrier Contribution to Delivery Innovation”, a ponad to wszystko 4 nagrody World Mail Awards otrzymane w latach: 2010, 2011 oraz 2013. W czerwcu 2016 r InPost został po raz kolejny laureatem konkursu World Post & Parcel Awards i  otrzymał nagrodę w kategorii Customer Service.