Twoje ciało jest pełne toksyn

Polub nas na Facebooku

Organizm wchłania toksyny różnymi drogami – wdychamy je, jemy i pijemy…  Ruch pozwala oczyścić organizm i dotlenić go w naturalny sposób. Siedzący tryb życia sprzyja odkładaniu się toksyn.

23388552_xl

Objawy

Toksyny atakują centralny układ nerwowy. Kiedy kumulują się w ciele – zaczyna boleć nas głowa. Przeładowanie toksyczne to również nadmiar tłuszczu w rejonie brzucha. Toksyny uszkadzają zdolność ciała do regulacji poziomu glukozy i cholesterolu, zmieniają poziom hormonów – prowadzi to do otyłości brzusznej.

Nudności, brak apetytu, ale też swędzenie, zaczerwienienie, problemy ze skórą to kolejne oznaki, że mamy zbyt dużo toksyn. Organizm walczy z nimi, próbuje wyeliminować je poprzez skórę. Stąd, kiedy mamy problemy skórne – nie lekceważmy ich.

Innym objawem, który powinien nas zaniepokoić jest przegrzanie. Wątroba podczas walki z toksynami produkuje zbyt dużo ciepła, które promieniuje na całe ciało. Mały zbyt mało energii, co prowadzi do wyczerpania. Biały bądź żółty język jest oznaką, że krew zawiera mnóstwo toksyn. Jeśli zauważamy u siebie któreś z objawów – zacznijmy oczyszczanie ciała z toksyn.

Plan działania

Przede wszystkim unikać słodyczy i „śmieciowego” jedzenia. Odsuwamy też smażone potrawy, mięso. Jednak to cukry i tłuszcze są najbardziej niebezpiecznymi składnikami żywności.  Unikamy produktów mlecznych, białej mąki. Jeśli palimy papierosy – możemy mieć problem, ponieważ pochodzące z nich toksyny na długo pozostają w organizmie.

Jedzmy więcej owoców i warzyw, gotowanych jajek, białego sera. Raz na jakiś czas powinnyśmy przeprowadzić detoks. Powróci nie tylko lepsze samopoczucie, więcej energii i siły do pracy, ale przede wszystkim będziemy zdrowsze. Zmiany zobaczymy również na twarzy – skóra stanie się gładka.

Zadbajmy o nasze ciało nie tylko z zewnątrz, ale przede wszystkim od wewnątrz. Warto  też wyjechać chociaż na kilka dni. Zabierz ze sobą ulubioną książkę, zastanów się na życiem. Na pewno nie będzie to strata czasu.

Łatwa, skuteczna, krótka dieta

Dieta cytrusowa

Dozwolone są tylko pomarańcze, grejpfruty, cytryny. Możemy też pić sok z tych owoców. Dieta jest bardzo intensywna, dlatego nie powinna trwać dłużej niż jeden dzień.

Dieta warzywna

Oparta jedynie na warzywach (poza ziemniakami i warzywami strączkowymi) marchewki, buraki, brokuły – najlepiej suszone, ewentualnie gotowane. Na tej diecie możemy być maksymalnie tydzień.

 

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułOtyłość, która zabija!
Następny artykułCiążowe zachcianki – FAKTY, nie MITY!
Marta Jacukiewicz
Dziennikarka i managerka, autorka kilkudziesięciu wywiadów i reportaży. Studiowała w Toruniu, gdzie ukończyła dziennikarstwo i politologię. Współpracowała z licznymi wydawnictwami papierowymi i internetowymi. Interesuje się urodą, zdrowiem, sportem i psychologią. Czas wolny najchętniej spędza w górach i na siłowni.