Sprawdzone sposoby na podjadanie słodyczy.

Polub nas na Facebooku

Aby dieta przyniosła wymierny efekt musisz nauczyć się zwalczyć zachcianki związane z jedzeniem słodyczy. Myślisz, że nie potrafisz się im oprzeć, jak Eva Longoria? Oto triki, które pomogą ci poradzić sobie z apetytem na słodkości…

  • Sposób nr 1

Pilnuj regularnego jedzenia co 3–4 godziny. Dzięki temu nie doprowadzisz do dużych wahań glukozy we krwi, a tym samym twoje ochota na słodycze będzie znacznie mniejsza.

  • Sposób nr 2

Pij ciepłe, słabe herbaty między posiłkami. Pomogą ci wypełnić żołądek, przez co będziesz miała mniejszą ochotę na podjadanie między posiłkami.

  • Sposób nr 3

Nie kupuj słodkości do domu. Jeśli zawsze będziesz mieć je w zasięgu ręki, nie uda ci się od nich odzwyczaić.

  • Sposób nr 4

Potraktuj jako słodkość np. serek z owocami. Pamiętaj, że odchudzanie zawsze najpierw zaczyna się w głowie!

  • Sposób nr 5

Jeżeli koniecznie chcesz zjeść deser, wyjdź do kawiarni i zamów np. małe lody lub sorbet. Świadomość, że za deser musisz zapłacić większą kwotę, niż w sklepie sprawi, że znacznie rzadziej będziesz po niego sięgać.

  • Sposób nr 6

Włącz do diety dania z owocami. Dzięki nim posiłki staną się substytutami słodyczy, ale o stokroć zdrowszymi!

Przykładowy jadłospis

Śniadanie: Koktajl z jogurtu naturalnego, brzoskwini, 2 łyżek płatków owsianych i łyżeczki migdałów.

II śniadanie: Kromka razowca z powidłami o dowolnym smaku.

Obiad: Polędwiczki ze śliwkami. Składniki: (dla 1 osoby) 120 g polędwicy wieprzowej, 5 węgierek, łyżka oliwy z oliwek, 2 łyżki jogurtu, koperek,sól, pieprz. Mięso pokrój na kawałki, oprósz solą i pieprzem. Śliwki uduś z 2 łyżkami wody. Podsmaż na oliwie mięso, dodaj śliwki z syropem, zagotuj. Wlej jogurt, przypraw do smaku, jeszcze raz zagotuj. Posyp koperkiem, podawaj z sałatką z garści rukoli i kilku pomidorków koktajlowych, skropionych octem balsamicznym.

Podwieczorek: Szklanka soku owocowego świeżo wyciskanego.

Kolacja: Cukinia duszona, przygotowana z małej pokrojonej w kostkę cukinii (ugotowanej na parze i posypanej pokruszonym plastrem sera typu feta). Możesz ją przyprawić solą, pieprzem, czosnkiem i imbirem, polać sosem z łyżki oliwy i łyżeczki musztardy.

info.: Pani Domu

foto.: materiały prasowe