Relacja z pokazu kolekcji obuwia marki CLARKS jesień-zima 2015

Polub nas na Facebooku

 

CLARKS_Day-Magic-(2)jh

Wspaniały urodzinowy tort, porywająca prezentacja jesienno-zimowej kolekcji obuwia czy okolicznościowa loteria to zaledwie kilka spośród licznych atrakcji, które oczekiwały na tłumnie przybyłych gości imprezy, zorganizowanej 10 września przez markę CLARKS. Kultowa brytyjska marka obuwnicza, obchodząca w tym roku jubileusz 190-lecia, zadbała o wyjątkową oprawę uroczystości. Kameralne wnętrza apartamentu prezydenckiego w warszawskim hotelu Mamaison Le Reginastanowiły stylowe tło dla pokazu najnowszej kolekcji obuwia i – za sprawą oryginalnej scenografii – przywoływały klimat mieniącej się feerią złocistych barw jesieni i skrzącej się mroźną bielą zimy. Wśród zaproszonych gości znalazły się czołowe redakcje magazynów oraz serwisów modowych i lifestylowych, które z zainteresowaniem włączyły się w przebieg eventu.

W przemówieniu powitalnym szefowa marketingu CLARKS Aleksandra Szerszeń przedstawiła nieznane fakty z imponującej historii marki.

Dźwięki pulsującej klubowej muzyki wprowadziły gości w zjawiskową atmosferę pokazu kolekcji obuwia jesień-zima 2015, koncentrującej się wokół 4 kategorii tematycznych: DAY TO NIGHT, DETAILS MATTER, HELLO AUTUMN i WINTERSTORM.

Stylizacje autorstwa Gosi Sobiczewskiej (marka Est by Es) podkreślały wyszukaną elegancję wzorów damskich i męskich, utrzymanych w stylistyce lat 50., 70., 90., English country, grungei Americana. Kolekcje obuwia CLARKS, będące odzwierciedleniem najgorętszych światowych trendów, zachwyciły wszystkich zebranych świeżym spojrzeniem marki na klasykę i własne dziedzictwo.

W eklektycznej kolekcji obuwia damskiego marki CLARKS jesień-zima 2015

prym wiodą czółenka na słupku, loafersy, oksfordki, sztyblety, oficerki, buty motocyklowe i traperki. Na szczególną uwagę zasługują zwłaszcza modne w  tym sezonie słupki i masywne platformy („traktory”), zestawione w ciekawy sposób z ostrymi bądź kwadratowymi noskami.

Kolorystycznym hitem kolekcji jest czerwień w różnych odsłonach: od grenadyny, poprzez rdzawe odcienie aż po nasycony fiolet czy burgund. Również klasyczne brązy doczekały się szerokiej interpretacji: jasne beże sąsiadują ze szlachetnym koniakiem, tytoniem, złotem i czekoladą. W kolekcji nie zabrakło także szarości, granatu i ponadczasowej czerni. Piękno kolorystyki eksponują wysokiej jakości skóry, zamsze i nubucki, zaś kropkę nad i stanowi ich wykończenie. Niezwykle efektownie prezentują się zwłaszcza skóry polerowane, lakierowane, metalizowane, przecierane i ozdobione wężowym printem. Wyjątkowy charakter nadają kolekcji łączenia różnorodnych faktur, colourblocking, duże połyskujące klamry, frędzle i futrzane obszycia.

Interesującym uzupełnieniem kolekcji obuwia jest kolekcja stylowych toreb, dostępnych w szerokiej gamie wzorów i kolorów.

 

Kolekcja obuwia męskiego marki CLARKS jesień-zima 2015

to klasyka w nowoczesnej odsłonie. Twórczej reinterpretacji poddane zostały ponadczasowe wzory, m.in.: derby, brogsy, loafersy, trzewiki czy buty motocyklowe, które dzięki oryginalnym detalom zyskały modowy look. Absolutnym hitem sezonu są sztyblety oraz buty o masywnych sylwetkach, wznoszące się na podeszwach-„traktorach”. W kolekcji dostrzec można wyraźną inspirację stylem militarnym oraz sportowo-rekreacyjnym  (m.in. obuwie outdoorowe i trekkingowe).

Z trendami idealnie współgrają surowce, z których wykonane jest obuwie: wysokogatunkowe mięsiste skóry, delikatne zamsze i chropowate nubucki.Króluje stylowa, a zarazem praktyczna kolorystyka: czerń, niebieski, granat, szary, a przede wszystkim bogata paleta brązów: od odcieni złocistych, grzybowych, poprzez orzech, mahoń, burgund, kasztan, tytoń, po ciemnoczekoladowy brąz.

Kulminacyjnym punktem wieczoru była uroczystość 190. rocznicy powstania marki CLARKS, którą uświetnił okolicznościowym wystąpieniem Prezes Zarządu C & J CLARK POLSKA Wiktor Fila.

Jubileusz nie mógł obejść się bez okazałego urodzinowego tortu – kulinarnego arcydzieła Restauracji La Rotisserie.

Momentem, na który wszyscy z napięciem oczekiwali była loteria jubileuszowa z nagrodami w postaci 3 eleganckich toreb z najnowszej kolekcji marki CLARKS.

Relację z imprezy można zobaczyć tutaj: