Najpopularniejsza trenerka w USA – Jillian Michaels

Polub nas na Facebooku

„Dopóki nie zemdlejesz, zwymiotujesz albo umrzesz, kontynuuj” – tak Jillian Michaels motywuje uczestników programu The Biggest Loser. Jillian to jedna z najbardziej znanych trenerek w Ameryce. Jej programy wywołały rewolucję w fitnessie.

jillian-1

Jillian od 20 lat pracuje jako trener personalny oraz jako trener w programach reality show. Najbardziej znana jest z programu „The Biggest Loser”, który zdobył wielką popularność w USA. Uczestnicy są podzieleni na 3 zespoły. Ich zadanie polega na tym, że mieli w określonym przedziale czasowym stracić jak najwięcej kilogramów poprzez intensywne ćwiczenia i racjonalne odżywianie. Dieta „The Biggest Loser” opiera się na piramidzie 4-3-2-1 (4 porcje warzyw i owoców, 3 porcje białka, 2 porcje pełnoziarnistych produktów, 1 porcja „extra”). Ta dieta zakłada jedzenie małych porcji posiłków, ale często. Jillian jest bardzo wymagająca, jeśli chodzi o uczestników programu, w programie zdobyła reputację twardego trenera, który nie waha się wykorzystywać strachu użytkowników jako taktyki i motywacji do chudnięcia.

jillian-michaels-30-day-shred-workout

Trenerka wydała ponad 15 płyt treningowych. Jej program „Body Revolution” to trening dla początkujących, trwa 90 dni i składa się z trzech faz, w których głównie wykorzystujemy ciężar naszego ciała. „30 Day Shared” składa się z 3 poziomów. Każdy z poziomów ma zająć 10 dni. W tym programie ćwiczymy codziennie przez około 30 minut (w tym jest już rozgrzewka i rozciąganie po treningu). Jest to trening obwodowy, czyli 3 minuty treningu siłowego (np. pompki, ćwiczenia ramion), 2 minuty cardio (np. bieg w miejscu, pajacyki, boksowanie powietrza), 1 minuta brzuszków, podczas jednego treningu wykonujemy 3 obwody. Po skończeniu 30 dni można kontynuować poziom 3. Trening wykonujemy z pomocą hantli.

JM_E-boost_1_074-RGB_sm

Oprócz płyt Jillian wydała również dwie książki. „Opanuj swój metabolizm”, w której tłumaczy jak głodówki, restrykcyjne diety, eliminowanie tłuszczy czy węglowodanów wpływają na metabolizm i na wygląd sylwetki. „Bez ograniczeń” gdzie skupia się w nich głównie na wyjaśnianiu i motywowaniu do pracy nad swoim ciałem.