Killer w spalaniu kalorii – Spinning!

Polub nas na Facebooku

Zajęcia Spinning to forma fitnessu ciesząca się w Polskich klubach coraz większą popularnością, również dzięki temu, że jest to trening przeznaczony zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn.

Spinning-Gruppe trainiert

To coś więcej niż zwykły trening. Każde zajęcia to sesja, na której koncentrujemy się na najważniejszych komponentach wysiłku: praca nad oddechem (przez większość tak zaniedbywanym, a dzięki niemu możemy poprawić swoje wyniki o około 30%), następnie nad połączeniem naszego umysłu i ciała i wreszcie nad fizyczną stroną naszego organizmu. Spinning czaruje idealnie dobraną muzyką, atrakcyjnością i profesjonalnością zajęć. Ponadto treningom towarzyszy silna motywacja, która udziela się całej grupie. Zajęcia stają się dla uczestników receptą na zdrowe i aktywne życie.

„Kiedy kilka lat temu po raz pierwszy przyszła mi na myśl idea Spinning, wykorzystałem swoją miłość do jazdy na rowerze, wiele lat treningów i prawie 200 000 kilometrów w siodełku. To moja scheda kolarska oraz kariera w dziedzinie zdrowia i sprawności fizycznej legły u podstawy opracowania programu Spinning. Kiedy po raz pierwszy usiadłem na rowerze stacjonarnym w czasie swojego własnego treningu, a potem zacząłem prowadzić treningi dla swoich klientów, zdałem sobie sprawę, że rower to niewiarygodne narzędzie, które pomaga ludziom, niezależnie od wieku i umiejętności, zrealizować zakładane cele w zakresie sprawności fizycznej i zdrowia” – Johny G – twórca programu Spinning.

Główne korzyści stosowania systematycznej jazdy na rowerach:

  • poprawa wytrzymałości i kondycji,
  • zmniejszenie tkanki tłuszczowej,
  • utrata zbędnych kilogramów,
  • poprawa napięcia i jędrności skóry,
  • zwiększenie wydolności układu krążenia i oddechowego,
  • wyrzeźbienie mięśni łydek, ud oraz pupy.

Szczególnym znaczeniem tej dyscypliny jest ogromna dawka motywacyjna do zajęć. Prowadzone są one w grupie i zawsze są inne. Wytyczona jest inna trasa, pobudza nas inna muzyka, to wszystko sprawia, że zajęcia nie są monotonne. To jest niezwykle ważne szczególnie dla tych, dla których aktywność fizyczna stanowi niechciany obowiązek.